שירותי אידרה מובייל בע"מ
בחברת אידרה מספקים את כל מגוון חלקי החילוף למכשירי האייפון, סמסונג , ברשותנו מגוון פריטים כגון: תצוגות, מצלמות, פלטים, מסכים, פנלים, מגני מסך, למגוון מכשירים כגון: iphone 13 , iphone 13 pro, iphone 13 pro max, iphone 12 pro max, iphone 12 pro, iphone 12 , iphone 11 promax, iphone 11 pro, iphone 11 pro max, ipxone , iphone 8 , iphone 8 plus, iphone 7 , iphone 7 plus , iphone 6, iphone 6s , iphone 6s plus , XR, iphone XS, iphone XS Max , מכשירי סמסונג : סדרת NOTE נוט 20 אולטרה (n985ׂׂ) , נוט 10 פלוס (N975) , סדרת S : דגמים S22 ULTRA , S22 , S10 PLUS , S10 ומגוון חלקים לדגמים נוספים . בשירות מקצועי מהיר ויעיל ובמחירים הטובים ביותר.
צוות הטכנאים המנוסה בחברה, מאפשר נתינת שירות מקצועי ביותר, במסגרת הזמן הקצרה ביותר, ובמחירים הטובים ביותר.בחברת אידרה אנו תומכים במעבדות התיקון מקצה לקצה, ניתן לקבל שירות ומוצרים בתחום המעבדה, כלי עבודה ומוצרים שונים והכל בתמיכה מלאה על ידי צוות הטכנאים המקצועי.מגוון הפריטים כולל בן היתר: מנורות מעבדה , מיקרוסקופים, ספקי כוח, בלאוורים, פינצטות, מברגים, חומרי ניקוי כגון: אלכוהול ו FLAX, פותחנים, תושבות לבורדים, ערכת משטח אנטיסטטי לעבודת טכנאי, רב תאים ועוד.
מדיניות החזרת מוצרים:
על פי חוק הגנת הצרכן רשאי לקוח לבטל עסקה עד 14 יום מרגע ביצוע וזאת בתנאי שהפריט חוזר באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש. במקרה זה רשאית החברה לנקות דמי ביטול של עד 5% מערך הפריט או עד 100 ₪ הנמוך מבניהם.
מצ"ב קישור לחוק לצורך פירוט נוסף ולמקרים נוספים.
http://www.moital.gov.il/NR/exeres/FA1AD844-1B22-449E-B6C5-047877539E49.htm – תקנות הגנת הצרכן.
אחריות על המוצרים ניתנת לתקופה של שלושה חודשים , וזאת בהתאם למקובל בשוק , ובתנאי שאין נזק לקוח על המוצר (כגון שריטות, שבר וכל נזק אחר).
במידה והמוצר עומד בתנאי האחריות – יוחלף המוצר באחר תמורתו, או יינתן זיכוי כפי הערך הכספי המעודכן למוצר, לפי החלטת החברה.
………………………………………………………………….
ניתן ליצור קשר במשרדי החברה לטלפון :
09-7883432, ולהשאיר הודעה ברורה עם פרטי הלקוח ואנו נחזור לתיאום השירות.
בנוסף ניתן לשלוח מייל לכתובת:
sales@www.idra-mobile.co.il